کد خبر: ۱۷۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی ۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان متن پیام دکتر دانائی رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(سوره مائده آیه ۳۲)

فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید.

بی شک در روند رو به رشد سوانح، حوادث و بلایا نیاز به خدمات و مراقبت های پیش بیمارستانی کاملا مشهود است و امروز نیز با شیوع بیماری کرونا بیش از هر زمان دیگر به خدمات تلاشگران ارجمند عرصه سلامت در حوزه فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ احساس می شود.

تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت تان و جایگاه ارزشمند اورژانس ۱۱۵ می باشد.

کارشناسان فوریت‌های پزشکی با تلفیقی از سرعت، دقت و صبوری، خدمات اولیه را که نقش حیاتی و تعیین کننده‌ای در بهبود وضعیت بیماران اورژانسی و سانحه‌دیدگان حوادث به آنها ارائه می‌دهند.

اینجانب این روز را به همکاران سختکوش و متعهّد در اورژانس ۱۱۵ که در راستای ارتقاء خدمات درمانی در سطح منطقه تلاش مضاعفی برای خدمت رسانی مردم شریف استان داشته اند تبریک می گویم و از خداوند متعال تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم.

دکتر نوید دانائی

48 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار